Fandom

Glee Wiki

Isn't She Lovely

1 701pagine in
this wiki
Crea nuova pagina
Comments0 Condividi

Isn't She Lovely
Isl.jpg
Album: Glee: The Music, Volume 6
Rilascio: 10 maggio 2011
Di: Stevie Wonder
Cover di: Artie con le Nuove Direzioni Maschi (tranne Kurt)
Assolo: Artie
Luogo: Aula di economia
Episodio: Il ballo
Isn't She Lovely di Stevie Wonder è una canzone presente nell'episodio Il ballo, il ventesimo della Seconda Stagione. E' cantata da Artie con I ragazzi delle Nuove Direzioni (tranne Kurt) di sottofondo.

Durante l'ora di economia, Artie entra nell'aula e canta questa canzone a Brittany, al fine di ottenere il suo perdono per averla chiamata stupida e per invitarla al ballo. Kurt sembra contento di assistere a una richiesta del ballo. Nonostante Brittany sembra piacere l'esibizione rifiuta l'invito di Artie.

Isn't she lovely? Isn't she wonderful? Isn't she precious? Less than one minute old, I never thought through love we'd be Making one as lovely as she, But isn't she lovely made from love?

Isn't she pretty? Truly the angel's best; Boy, I'm so happy. We have been heaven blessed. I can't believe what God has done; Through us, he's given life to one. But isn't she lovely made from love?

Isn't she lovely? Life and love are the same. Life is Aisha, The meaning of her name. Londie, it could have not been done Without you who conceived the one That's so very lovely made from love.

Video

Stevie Wonder - Isn't She Lovely03:18

Stevie Wonder - Isn't She Lovely

Isn't She Lovely -- Glee Cast Full Song01:43

Isn't She Lovely -- Glee Cast Full Song

Navigazione

Inoltre su Fandom

Wiki a caso